Saturday, January 29, 2011

blogger ensem n cantik nak kawan dengan org setaraf je...haish.. xpaham aku..

dari pemerhatian aku la... takde la perhati mane.. blogger yang boleh dikatakan hensem dan cantik ni hanya nak kawan dengan orang sama hensem dan sama cantik dengan dia.. benci aku kalau kawan dengan orang camtu..
kesian orang yang tak hensem dan tak cantik macam aku ni...


blogger hensem dan cantik

blogger tak hensem



aku ada la follow blog seorang hamba Allah ni.. selalu gak la aku singgah blog dia, tinggal jejak.. tapi dengan hampa, aku rasa dia tak pernah pon nk datang blog aku.. aku tak kesah pon sebenarnya.. tapi aku kurang berkenan la dengan orang2 macamni....
so, kesimpulan kat sini, jangan la memandang seseorang itu daripada paras rupa.. kerana semua itu tak menjamin apa2... mana tahu kalau nasib kita jadi lain 1 hari nanti.. kawan yang selama ini bersama kita pergi tinggalkan kita...

tet....

No comments:

Post a Comment

Lagu Sekolah Raja Perempuan Taayah,Ipoh