Monday, December 27, 2010

bosan

kenapa ea?? aku tersangat bosan sejak akhir2 ini. bukak facebook pon tak ada benda nak buat. Hurm..
saje jer aku gagahkan tangan aku untuk menaip supaya, mak ai..terskema pulak aku dapat menghilangkan rasa bosan yang membelenggu diriku ini.

kalau bukak facebook, perkara wajib yang aku buat ialah main game cityville.. moh la ramai2 main, ramai2 tolong aku memajukan bandarku itu.

esok insyaAllah aku balik rumah kot. So, macam biasa, aku dah tak boeh nak online selalu. maka blog ni pun akan lambat la untuk diupdate. Kerja aku cuti2 ni kena basuh berak anak buah aku Aisyah Dalisya. Dia suka konpius panggil aku dengan panggilan untuk adik aku. Aku ni mak andak. Adik aku mak tih. Si kecik tu kadang2 panggil mak andak, kadang2 panggil mak tih. Tapi sekarang dia dah tahu nak panggil aku apa.

Dan tiap kali aku tutup pintu bilik mesti si ecah tu nak masuk. Mula lah dia ketuk pintu suruh bukak. mak, layan lah aku dengan karenah dia. 1 yang paling aku suka.. tiap kali aku nak nyanyi, dia mesti tiru gaya aku. mimik muka pun dia ikut. tu yang suka tu..haha..
ok lah korang. aku saje je ni.. da kering idea nak tulis ape..
kesian korang kena baca tulisan aku yang takda faedah ni. jangan marah.. see u all..

aisyah setia bersama ultramannya


ni masa dia suruh aku tangkap gambar dia..sebab tu kaku

dari tepi..macam aku pun ada

aku suruh kembangkan tangan, tapi dia tak reti

setelah halau dari bilik, maka pergilah dia bersama wiranya...




No comments:

Post a Comment

Lagu Sekolah Raja Perempuan Taayah,Ipoh