Tuesday, December 28, 2010

Chat FB macam YM

salam sejahtera.. hari nampaknya aku TERajin nak update blog aku. aku harap apa yang aku sampaikan ni sangat berguna untuk korang semua. tadi aku jalan2 cari kawan kat blog. tiba2 aku TErjumpa secara tidak sengaja, salah 1 medium lain chat kat fb tanpa perlu login kat :

cara biasa yang kita selalu buat

ha...best tak. tak best pun tak apalah. korang cubalah... kot2 korang malas nak tengok status2 kat fb korang ke. mungkin ini cara yang sangat sesuai especially kepada korang2 yang nak exam ke, test ke, quiz ke..
mustahil sangat la kalau korang login facebook korang, dan bila dah seminit korang logout...lain la aku. 

so, aku suggestkan cara yang paling selamat ialah guna benda alah ni:

emel dan password fb korang

bila korang login, akan jadi seperti gambar di bawah ini:




1 eksperimen telah aku jalankan terhadap seorang mamat ni... terima kasih kepada pak cik Nadzme Nadzem  (jangan marah) kerana sudi menjadi bahan eksperimenku.
inilah hasil eksperimenku....


juga diucapkan terima kasih blog civil enginearing. tanpa wujudnya blog beliau maka aku tak akan jumpa benda alah ni.

kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba dan nak memuat turun software ni boleh la klik DI SINI..
selamat mencuba....


No comments:

Post a Comment

Lagu Sekolah Raja Perempuan Taayah,Ipoh