Thursday, March 7, 2013

tempat kerja baru

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Sudah sekian lama belog ni tidak berupdate. Dan sepanjang tempoh itu macam-macam telah berlaku.

Aku officially resign from ofis lama before Chinese New Year.. Then aku kerja di sebuah syarikat interior design.. Mungkin jodoh aku tak lama disana. Tidak sampai sebulan saya telah berhenti kerja.. Bukan aku suka untuk berhenti dan berhenti tapi aku memikirkan masa depan aku. Mungkin orang akan cakap yang aku ni terlalu memilih. Tapi hakikatnya tidak sama sekali.

Company yang aku kerja semenjak aku datang ke KL

1st . Safety Services & Logistics Sdn Bhd.
  • suasana yang best
  • everything I learn from there
  • Boss yang tak kedekut naikkan gaji
  • Ilmu yang aku belajar kat sana aku belajar sampai sekarang.
  • Kawan2 ofis yang baik
2nd. Kazoku Collection Sdn Bhd
  • menitik beratkan agama
  • mengajak aku menutup aurat
  • Solat Wajib & Solat Dhuha diutamakan.
3rd. Sailfield Pipe Engineering
  • Company kawan baik bos aku yang 1st
  • Bos aku yang 1st yang rekemen aku masuk ofis ni
  • Sambil buat kerja boleh dengar radio
  • Bos yang baik
  • kerja yang sama macam kat company 1st.
So, conclusionnye, semua tempat yang aku kerja semua ada kelebihan.. aku mencari yang terbaik dari yang terbaik...
ni la resume aku da latest. aku print kat kertas keras.. cam sijil dah..

Ok la korang.. salam


No comments:

Post a Comment

Lagu Sekolah Raja Perempuan Taayah,Ipoh